söndag, augusti 19, 2012

my life on venus.

Ny lägenhet, ny stad, nytt liv. Dags för en ny blogg? Det kändes så.  

Min gamla blogg kommer också finnas kvar, tanken är att den ska fortsätta vara mitt öppna forum för att klaga på saker och ge utlopp för min Supernatural-obsession (vid närmare eftertanke, jag förstår inte att ni är ett par stycken som faktiskt läser den) medan den här bloggen ska innehålla mer inspiration, pretty things och les belles images, så som bloggar egentligen verkar tänkta att användas. 

Tyvärr var domännamnet lifeonvenus upptaget på blogspot (av någon som inte har bloggat en enda gång, slöseri!!!), så den här bloggen får heta MY life on venus istället, cause I'm egocentric like that. 

Så that's it,  hej, välkomna, och nu kör vi!


1 kommentar:

  1. Dubbeldos av Anna, jag gillar't! Jag slänger in dig i min länklista asap.

    SvaraRadera