måndag, januari 04, 2016

16/01/04 - day 4.

Silly stupid me, det fanns ett helt givet tillfälle för POTD idag eftersom jag lunchade för sista gången med min allra bästaste, finaste kollega Sofie, innan hon går på mammaledighet. Vi passade på att äta sushi på vårt vanliga ställe, där har ätit hundratals luncher och inte ens behöver säga "det vanliga" längre. Tyvärr glömde jag helt bort att ta något foto, men dagens minne är det likaväl.

Det är för mörkt och kallt för att ta sig ut om kvällarna nu, så dagens POTD fick istället bli en innebild igen. Egentligen ingår det i mina nyårslöften att hellre läsa och se nya saker, än samma gamla böcker, serier och filmer som jag aldrig tröttnar på (holla Sam Winchester). Men jag har haft svårt att somna på sista tiden, och tänker att det borde hjälpa att läsa något välbekant. Dessutom ska jag starta bokklubb med min kusin i nästa vecka, så det lär förhoppningsvis bli även lite nya litterära influenser framöver. Men tills dess nöjer jag med denna klassikern. Forever a proud member of the Harry Potter generation.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar